ΣΥΜΗ

ΣΥΜΗ
Νοσταλγία για το καλοκαίρι

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

 



Χτες ήρθες στο όνειρό μου. Για την ακρίβεια ήρθες στο σπίτι μου για να μείνεις λίγες μέρες. Το πρώτο βράδυ, εγώ κουρασμένη από τη δουλειά πήγα νωρίς για ύπνο και συνεννοηθήκαμε ότι εσύ θα κοιμηθείς αργότερα. Φορούσες ένα καφτάνι και ήσουν ξυπόλυτη. Είχες αραδιάσει στο τραπέζι μπροστά από την τηλεόραση τα τσιγάρα, τον αναπτήρα και ένα βιβλίο.


Το πρωί που ξύπνησα βρήκα όλα τα γλαστράκια μου αραδιασμένα μπροστά από το ψυγείο, φροντισμένα και ποτισμένα. Αν και απόρησα για λίγα λεπτά, αμέσως μετά συνειδητοποίησα ότι έκανες το πότισμα την ώρα που κοιμόμουν για να περάσει η ώρα σου και να σκοτώσεις την αφόρητη πλήξη της νύχτας.


Εγώ και τα φυτάκια μου σε ευχαριστούμε.



Anna Natar Αννα Ναταρ Άννα Νάταρ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου