ΣΥΜΗ

ΣΥΜΗ
Νοσταλγία για το καλοκαίρι

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ




Ήμουν κουρασμένη; Ναι
Είχα δουλέψει περισσότερες ώρες; Ναι
Είχε σκοτεινιάσει; Ναι
Το μόνο που ήθελα ήταν να φτάσω στο σπίτι μου; Ναι

Κι όμως, δεν γύρισα τρέχοντας στο σπίτι μου.

Βρέθηκε στο δρόμο μου αυτό το "καλούτσικο" και "μεγαλούτσικο" και "καινουριούτσικο" αυτοκίνητο, με ένα παιδί ίσως πέντε ή έξι ετών στο μπροστινό κάθισμα του συνοδηγού όρθιο.  Με τον οδηγό να τολμά να παραβιάζει το STOP, γιατί ένοιωθε μεγάλη αυτοπεποίθηση ότι πατώντας λίγο περισσότερο το γκάζι, θα προλάβαινε.....ο μάγκας.  Ευτυχώς πρόλαβε.

Κι έτσι, αντί να γυρίσω στο σπίτι μου, ακολούθησα αυτό το αυτοκίνητο για να δω από κοντά ποιος ήταν αυτός ο οδηγός.  Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να φτάσω σε ....άλλο Νομό.  Μετά από 15 λεπτά "παρακολούθησης", έφτασε στο σπίτι του και πάρκαρε.

Νέος πατέρας, ίσως 35-37 ετών.  Δολοφόνος που μπορεί να δημιουργήσει αύριο μια τραγωδία.  Ένας ακόμα ανεύθυνος τρελός στους δρόμους της Αθήνας.






Άννα Νάταρ Αννα Ναταρ Anna Natar





1 σχόλιο:

  1. Φρικη και μη μου πεις οτι δεν σκεφτονται!
    Τρελλος εγωισμος αυτο ειναι.Αυτος/η ξερει καλυτερα να οδηγει απο ολους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή