ΣΥΜΗ

ΣΥΜΗ
Νοσταλγία για το καλοκαίρι

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΔΥ

Ζήσαμε τις δόξες του ΕΣΥ, του ΙΚΑ, του ΕΟΠΠΥ και τώρα του ΠΕΔΥ.  ΠΕΔΥ σημαίνει Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας.  Να το μάθετε κι εσείς.  Αν αυτό το σύστημα είναι "πρωτοβάθμιο" ποιο νοούμε ως "δευτεροβάθμιο";

Τους τελευταίους μήνες, γιατροί παραιτήθηκαν, γιατροί απήργησαν, γιατροί ζούσαν με την τρομοκράτηση για απόλυση, γιατροί ήθελαν να διατηρούν και ιδιωτικό ιατρείο και σχέση με τον ΕΟΠΠΥ, 2300 γιατροί έκλεισαν τα ιδιωτικά τους ιατρεία τελικά, άλλοι 1000 συμβασιούχοι ανανεώθηκαν.  Συγχρόνως χαιρέκακοι μετρούσαν τις ώρες και τις ημέρες που δεν λειτουργούσε τίποτα, πανό και λάβαρα απλώθηκαν στα πολυιατρεία του ΙΚΑ, εργαζόμενοι μπήκαν σε διαθεσιμότητα, προσωπικό άπλωσε πανό, ο Υπουργός όργωσε τα κανάλια.  Κι εσύ "λαέ βασανισμένε", ηλικιωμένε, χαμηλοσυνταξιούχε, άρρωστε, ανάπηρε, εργαζόμενε, μετράς την επένδυση που έκανες τόσα χρόνια δίνοντας τις εισφορές σου.

Από τον Οκτώβριο που προσπαθώ να κλείσω ραντεβού με γιατρό στον πρώην ΕΟΠΠΥ, μια λόγω της απεργίας των γιατρών και μια λόγω της αναδιοργάνωσης κατάφερα να το κλείσω πια για αρχές Μαίου.  Για την ακρίβεια, όταν επεχείρησα να κλείσω ραντεβού τον Οκτώβριο το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού ήταν για το Νοέμβριο.  Λίγες ημέρες πριν το ραντεβού, μια ευγενέστατη ομολογουμένως κυρία με ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι ο γιατρός "θα απουσιάζει στο εξωτερικό".  Το νέο ραντεβού κλείστηκε για ένα μήνα αργότερα.  Λίγες ημέρες πριν το δεύτερο αυτό ραντεβού, άλλη κυρία με ενημέρωσε ότι το ραντεβού δεν ισχύει.  Πλέον είχαν ξεκινήσει οι απεργιακές κινητοποιήσεις. Ευτυχώς το θέμα δεν ήταν ούτε επείγον ούτε σοβαρό.  Θα μπορούσα να έχω εξυπηρετηθεί από τη γιατρό που ξέρω στην παλιά μου γειτονιά, αλλά από πείσμα επέμενα να κάνω χρήση των υπηρεσιών του συστήματος υγείας που πληρώνω εδώ και 30+ χρόνια.

Πάντως αυτό το ΠΕΔΥ (και όχι "Παιδί") με άφησε άφωνη.  Στον πενταψήφιο αριθμό μου απάντησαν μετά από δέκα (μόνο) λεπτά, και το ραντεβού κλείστηκε για μετά από τέσσερεις εργάσιμες ημέρες!

Το μήνυμα στον τηλεφωνητή αναμονής αναφέρει ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση μας πρέπει να έχουμε τον ΑΜΚΑ.  Αυτό ανέφερε και στο παλιό σύστημα.  Τελικά, όμως, σου ζητούσαν, και τον Αριθμό Μητρώου. Παραπλανητικό, αλλά εύκολο να διορθωθεί.  

Θα σας τηρήσω ενήμερους για τα υπόλοιπα.




Άννα Νάταρ Αννα Ναταρ Anna Natar







1 σχόλιο: