ΣΥΜΗ

ΣΥΜΗ
Νοσταλγία για το καλοκαίρι

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΕΚΛΟΓΕΣ

Ακόμα και τα μικρά, ίσως και ασήμαντα, με ενοχλούν.  Είμαι ένας παράξενος ψηφοφόρος που θέλει πολύ να ψηφίσει, δεν θα χάσει την ευκαιρία, αλλά έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη γι' αυτούς που κατεβαίνουν υποψήφιοι.

Με αφορμή την αφισοκόλληση που παρατηρώ στα νότια προάστια, έβαλα βασικό κριτήριο στον εαυτό μου να μην ψηφίσω την παράταξη και τον υποψήφιο που βρωμίζει την Αττική. Όποιοι κι αν είναι αυτοί.  Ακόμα κι αν τους συμπαθώ. Ακόμα κι αν οι απόψεις τους πλησιάζουν στις δικές μου.  Η ιδέα της αφισοκόλλησης μου θυμίζει τις παλιές εποχές, του προηγούμενου αιώνα, που η επικοινωνία γινόταν με ελάχιστους τρόπους και πάντοτε φιμωμένη από συμφέροντα και έχοντες - κατέχοντες.

Υ.Γ.: Προφανώς, αγαπητοί αναγνώστες, η μανία αφισοκόλλησης δεν είναι το μόνο κριτήριο μου που ανεβάζει τον πήχη στην επιλογή των υποψηφίων.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου