ΣΥΜΗ

ΣΥΜΗ
Νοσταλγία για το καλοκαίρι

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

"Είμαι πολύ ωραίος. Βεβαίως, βεβαίως.  Είμαι πολύ ωραίος.  Είμαι Αλαίν Ντελόν".

Λίγο ο ναρκισισμός, λίγο η απορία πώς θα αντιδράσει ο κόσμος βλέποντας τη φωτογραφία μου, λίγο η επιθυμία μου να μοιραστώ με άλλους που βρίσκομαι, τι κάνω και πως περνώ, δημιούργησαν νέα λέξη που προστέθηκε στο Λεξικό του Oxford:  "selfie".  H ερμηνεία που δίνεται από το λεξικό είναι "Picture of yourself, usually taken by yourself".


Οι ψυχολόγοι το συνδέουν με το ναρκισισμό.  Θα τους παρότρυνα να το συνδέσουν και με τη μοναξιά και την ανασφάλεια.  Τα τελευταία χρόνια με την άνθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε και το φαινόμενο της αυτο-φωτογράφησης.  Τυχαίο?  Δεν νομίζω.  Τα νέα κινητά και οι φωτογραφικές μηχανές δίνουν επίσης τη δυνατότητα για αυτο-φωτογράφιση.

Όταν κάποιοι παρέσυραν ακόμα και τον Πάπα σε ένα selfie, πώς περιμένουμε να αντιδράσουν οι έφηβοι?




Σχετικό άρθρο από την "Guardian"
http://guardianlv.com/2013/08/selfie-the-oxford-dictionary-and-narcissism/


Άννα Νάταρ Αννα Ναταρ Anna Natar

(Κυλήστε πιο κάτω τη σελίδα για περισσότερες ενημερώσεις)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου